Σελίδες

Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2013

τραγούδια προγράμματος και θεατρικού: οι 11 γάτες



 

τραγούδι οι 11 γάτες
σ’ έναν κήπο μια φορά ζούσαν γάτες έντεκα,
άσπρα και τιγρέ γατιά σε μια ωραία γειτονιά.
όλη μέρα νιαουρίζαν  τα μουστάκια τους χτενίζαν
κι η παρέα στην αυλή έμοιαζε μοναδική
στην πιο πάνω γειτονιά ο Σιάμ με πονηριά
τους πουλάει με μαγκιά, φίλτρα δήθεν μαγικά.
αδύναμοι και ντροπαλοί φοβητσιάρηδες δειλοί
μοναχά με μια γουλιά όλα θα ‘ναι μαγικά!
και τα γατιά που πίστεψαν το φίλτρο το δοκίμασαν
για λίγο έγιναν λιοντάρια και κάνανε τα παλικαριά
μα είναι ψέμα παιδιά για λίγο μόνο κρατά
το όνειρο για τα γατιά
μα είναι ψέμα παιδιά για λίγο μόνο κρατά
το φίλτρο δεν τους εβοηθά.
κι από τότε τα γατάκια αποφάσισαν παιδιά
τα προβλήματα να λύνουν με τους φίλους συντροφιά
φόβο, θλίψη, στεναχώρια, ζήλια, ενοχές, ντροπή
είναι αισθήματα που έχει μέσα του κάθε γατί

(το πρόγραμμα πραγματοποιήθηκε σε μαθητές Β τάξης)
Το τραγούδι των συναισθημάτων
στίχοι: Λυσιόβα Κατερίνα
ντρέπομαι φοβάμαι χαίρομαι λυπάμαι
κι όλα αυτά τα νιώθω γιατί είμαι ζωντανός
κι από το θυμό μου σφίγγω τη γροθιά μου
και από τη ζήλια μου πονώ.
τραγουδώ και κλαίω θλίψη σαν με πιάνει
στη μαμά κουρνιάζω αν φοβηθώ
ζήλια όταν νιώθω όλος πρασινίζω
 κι ύστερα γελώ και το ξεχνώ.





ντρέπομαι φοβάμαι χαίρομαι λυπάμαι
κι όλα αυτά γιατί είμαι ζωντανός
με τους φίλους μου μαλώνω κι εύκολα μονιάζω
που τους αγαπώ τόσο πολύ
μοναξιά σαν νιώσω όλους τους ζητάω
και πιο ωραία γίνεται η ζωή.
ντρέπομαι φοβάμαι χαίρομαι λυπάμαι
κι όλα αυτά γιατί είμαι ζωντανός
με καβγάδες και με γκρίνιες, γέλια και παιχνίδια
έτσι εγώ την ώρα μου περνώ,
κι όποιος λέει πως πάντα είναι ευτυχισμένος
ψέματα σας λέει ο καημένος!
ντρέπομαι φοβάμαι χαίρομαι λυπάμαι
κι όλα αυτά γιατί είμαι ζωντανός
η χαρά κι η δυστυχία μέσα μου υπάρχουν
κι όλα είναι φυσιολογικά,
κι όλα όσα νιώθω έμαθα πως πρέπει
να τα εκφράζω, έτσι είν’ η ζωή!
ντρέπομαι φοβάμαι χαίρομαι λυπάμαι
κι όλα αυτά γιατί είμαι ζωντανός
 


Η ΖΑΒΟΛΙΑ ΤΟΥ ΧΙΟΝΑΤΟΥ

ΣΤΙΧΟΙ: ΛΥΣΙΟΒΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑ

ΜΟΥΣΙΚΗ: Ο ΚΙΘΑΡΙΣΤΑΣ

ο Κιτρινιάρης κι ο Χιονάτος τρέχουν στον κήπο γρήγορα

μα κάποιος κάνει ζαβολιά! και στήνει μία πετονιά!


ο ζαβολιάρης ο Χιονάτος νικάει με την πονηριά

κι ο Κιτρινιάρης πω πω πω,  πέφτει σκοντάφτει στο λεπτό!


όμως ο Νώε ο αρχηγός τους, στέλνει το πονηρό γατί

στους τελικούς αγώνες τους γιατί τον θέλει νικητή!


πώπω που έμπλεξες Χιονάτε; ρεζίλι τώρα θα γενείς

η πονηριά κι η ζαβολιά σε έβαλαν τώρα σε μπελά!


αχου πονάω ξεφωνίζει! δήθεν πως χτύπησε πολύ!

δε θα μπορέσω λέει παιδιά, να τρέξω με τ’ άλλα γατιά!


την πονηριά σου συνεχίζεις και λες  ακόμα  ψέματα

όμως θα χάσεις τελικά γλέντι μεζέδες και γλυκά!


αχ καημενούλη μου Χιονάτε! το ψέμα σου ‘κανε ζημιά
θα ξανακάνεις ζαβολιά; όχι ποτέ ποτέ ξανά!


Η συνταγή


Μουσική: Δημήτρη Ανδρώνη

Στίχοι: Λυσιόβα Κατερίνα


Δυνατός και θαρραλέος για να γίνεις στη ζωή

θα σου πω – καλά να μάθεις – την πιο ωραία συνταγή!


Ανακάτεψε με γέλιο, τη χαρά και την ντροπή

ρίξε ζάχαρη και δάκρυ, και μια κουταλιά ζωή.


Φόβο και μελαγχολία, ευτυχία και θυμό,

και στο τέλος ρίξε μόνο απ’ τη ζήλια ένα κιλό!

Φόβο και μελαγχολία, ευτυχία και θυμό,

και στο τέλος ρίξε μόνο απ’ τη ζήλια ένα κιλό!


Για να δέσει η συνταγή μας και γλυκιά να ΄ναι η ζωή

με αγάπη να γαρνίρεις, και μ’ ελπίδα στην κορφή!


πριν σερβίρεις να θυμάσαι, θέλει άτομα πολλά

το τραπέζι να γεμίσει, κι όλα θα ‘ναι μια χαρά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου