Σελίδες

Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου 2013

τραγούδι : Δώσ' μου ένα δώρο


μουσική: το γνωστό κομμάτι του John Lennon

στίχοι: Λυσιόβα Κ.

για τη  Χριστουγεννιάτικη γιορτή 2011-12

στο 10ο Δ Σχ Ρεθύμνου

 

Δως μου ένα δώρο

πέρα από τη μύτη μου μάθε με να βλέπω
μέσα από τα δύσκολα στα εύκολα να αντέχω.
δείξε μου τον τρόπο να γίνω δυνατός
να μη σ’ έχω ανάγκη, κι ας είμαι μικρός...


 

μάθε με να θέλω κι ότι θέλω να μπορώ
κάνε μου ένα δώρο, μάθε μου να ζω
μέσα απ την απλότητα το βάθος να διακρίνω
μάθε με να παίρνω μάθε με να δίνω

 

δώς μου ένα δώρο γι αυτή τη ζωή
τα πάντα να αντέχω, να αλλάξω τη γη

 
πρόσεχε τι εύχεσαι ακούνε οι ουρανοί
κάθε σκέψη κάνει ταξίδι απ’ τη γη
Ο, τι κι αν ζητήσεις γίνεται φωνή
σκεψου του και κάνε μια καλή ευχή!

 

Ζήτα να ‘χεις δύναμη θάρρος και φωτιά
θέληση ν’ αλλάξεις όλα τα δεινά.
και για μένα ευχήσου να ‘ μαι δυνατός
να μη σ’ έχω ανάγκη, κι ας είμαι μικρός.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου