Σελίδες

Δευτέρα 29 Μαΐου 2017

o κήπος με τις 11 γάτες 10ο Δημοτικό Σχ. Ρεθύμνου Ιούνιος 2017

Ο ΚΗΠΟΣ ΜΕ ΤΙΣ 11 ΓΑΤΕΣ

ΠΡΑΞΗ 1-ΣΚΗΝΗ 1

Το κρυφό ραντεβού

Rossini- Duet for 2 Cats (Trumpet & Trombone Duet)
αφήγηση
σε μια ωραία γειτονιά κάπου στις πόλης τα στενά
ζούσαν κάποτε παιδιά σε έναν κήπο 11 γατιά
όλη μέρα νιαουρίζαν τα μουστάκια τους χτενίζαν
κι η παρέα στην αυλή έμοιαζε μοναδική
κάθε γάτα στην αυλή ήτανε ξεχωριστή
είχε το δικό της τρόπο να ομορφαίνει αυτόν τον τόπο.

ο Νώε ο αρχηγός πάντα καλόκαρδος και ευγενικός
η Βούλα η ντροπαλούλα κάθε πρωί απλώνει μπουγαδούλα
και η Μαργαριταρένια ονειρεύεται μέρη παραμυθένια
ο Τίγρης πάντα βιαστικός βγάζει τα νύχια και το παίζει σκληρός
ο Χιονάτος μπερδεμένος θέλει βοήθεια ο καημένος
ο Κιτρινιάρης διατάζει και τις γάτες αδιάκοπα προστάζει
ο Μουσούδης μετανιώνει και συχνά με όλους θυμώνει
η Λευκή η θαρραλέα ελέγχει όλη την παρέα
ο Παντοφλίνος ψάχνει τρόπο σαν το Νώε να γίνει χωρίς κόπο
η γλυκιά Πορτοκαλιά σκορπάει στους φίλους της χαρά
η βασίλισσα η Χαλιμά έρχεται από μέρη εξωτικά
ο γερο – Νέρων όλο γκρινιάζει κι σε όλες τις γάτες φωνάζει
ο γιατρός με τα γυαλιά του εξετάζει τα άρρωστα γατιά του
κι ο Σιάμ με φίλτρα μαγικά πονηρά τους εξαπατά
τραγούδι σε έναν κήπο μια φορά
τραγούδι σ΄ έναν κήπο μια φορά
σ’ έναν κήπο μια φορά ζούσαν έντεκα γατιά,
άσπρα και τιγρέ γατιά σε μια ωραία γειτονιά.
όλη μέρα νιαουρίζαν τα μουστάκια τους χτενίζαν
κι η παρέα στην αυλή έμοιαζε μοναδική
στην πιο πάνω γειτονιά ο Σιάμ με πονηριά
τους πουλάει με μαγκιά, φίλτρα δήθεν μαγικά.
αδύναμοι και ντροπαλοί, φοβητσιάρηδες δειλοί
μοναχά με μια γουλιά όλα θα ‘ναι μαγικά!

και τα γατιά που πίστεψαν το φίλτρο το δοκίμασαν
για λίγο έγιναν λιοντάρια και κάνανε τα παλικαριά
μα είναι ψέμα παιδιά για λίγο μόνο κρατά
το όνειρο για τα γατιά
μα είναι ψέμα παιδιά για λίγο μόνο κρατά
το φίλτρο δεν τους εβοηθά.(δις)

κι από τότε τα γατάκια αποφάσισαν παιδιά
τα προβλήματα να λύνουν με τους φίλους συντροφιά
φόβο, θλίψη, στεναχώρια, ζήλια, ενοχές, ντροπή
είναι αισθήματα που έχει μέσα του κάθε γατί
σ’ έναν κήπο μια φορά ζούσαν γάτες έντεκα,
άσπρα και τιγρέ γατιά σε μια ωραία γειτονιά.
όλη μέρα νιαουρίζαν τα μουστάκια τους χτενίζαν
κι η παρέα στην αυλή έμοιαζε μοναδική


αφηγητής 2:
δείτε τις γάτες από το πρωί πηγαίνουν πάνω κάτω
μεγάλη μέρα σήμερα στην αυλή για κάθε γάτο!
έχουν σε λίγο ραντεβού με το Σιαμ το μάγο
για να τους πει ένα μυστικό τυλιγμένο σε πέπλο μαύρο!
Αφηγητής 1
μυστήριος μου φαίνεται! τους κάλεσε τέτοια ώρα
προβλέπω πάλι να συμβεί στον κήπο μεγάλη μπόρα!

(ο Γιώργος κοιμάται στη γωνιά. μπαίνει ο Σωτήρης και τραγουδάει )

Σωτήρης: είμαι γάτος καθαρός, λαμπερός και αστραφτερός(Χ2)
όλη μέρα στην αυλή γλείφω και γυμνάζω αυτό το κορμί!(Χ2)
Μαρία Γιαν.: έχουμε σήμερα ραντεβού! ραντεβού με μάγο!(τραγουδιστά)
κι απ ΄ το τρακ τα ψάρια μου! τα ‘βαλα στον πάγο!
Αντώνης : αγωνία έχω μεγάλη για των μάγων το μυστικό
τι να είναι αυτό που θα αλλάξει τη ζωή μας στο λεπτό;
Μαρία Κρ. : Γιώργο! ακόμα κοιμάσαι; τι αναίσθητο γατί!
σήκω, γλύψου ετοιμάσου! θες ν’ αργήσουμε πολύ;
Γιώργος ξύπνιος είμαι μη φωνάζεις! απλά έχω κλειστά τα μάτια (σηκώνεται)
ονειρευόμουν ένα ψάρι που το κόβαμε σε κομμάτια!
εγώ πήρα την ουρά! νόστιμη κι αλατισμένη! Μμμμ.. (ροχαλητό, πέφτει κάτω)
Μανώλης: Μα φτάνουν τα λόγια τα πολλά! είμαστε αργοπορημένοι!
κουνηθείτε! για βιαστείτε! τεντωθείτε και μη με καθυστερείτε!
Αντώνης να κι η Βούλα κι η Λευκή! να και η Πορτοκαλιά!
κι ο Μουσούδης ακολουθεί! είμαστε απαρτία τώρα πια!

(μπαίνουν Ορέστης, Μαρία Αντ, Γιώργος. πιο πίσω έρχεται Μαρία Ανδ)

Ορέστης Άντε , καημένε Γιώργο μας καθυστερείς.
περπατάς αργά σε λίγο όρθιος θα κοιμηθείς!
Μαρία Αντ. καλά σου λέει άντε προχώρα!
τεμπελιάζεις τόσην ώρα!
ΑνΤΩΝΗς: θα Σου μαδήσω τα μουστάκια. Σήκω επιτέλους!!!
Γιώργος Κάντο και θα φας κάτι… χαστουκάκια!
με ξυπνάς πρωί απ΄τον ύπνο το βαθύ
κι από πάνω με μαλώνεις; θα τις φας δεν τη γλυτώνεις!
Μαρία Ανδ. κουνήσου Γιώργο κι άσε τα λόγια τα περιττά! Δεν είναι ώρα για ύπνο
όλες οι γάτες περιμένουν να μάθουν για τα φίλτρα τα μαγικά!
Γιωργος Τι να κάνω; Προσπαθώ… μα πιο γρήγορα δεν μπορώ! (χασμουριέται και χτυπά Σωτήρη που είναι δίπλα)
Σωτήρης: Πρόσεχε Γιώργο! θα χαλάσει το τρίχωμά μου! δύο ώρες έκανα να χτενιστώ!


(Μπαίνουν Νικόλας και Σταύρος. Ο Σταύρος τον σκουντά του ρίχνει καρπαζιές)

Σταύρος (τραβολογάει τον παντοφλίνο)
προχώρα βρε και μ’ έσκασες! θέλω πρώτος να φτάσω!
τη θέση την καλύτερη μπροστά μπροστά να πιάσω!

Νικόλας Τι με τραβάς; ξεχείλωσα! μου χάλασες τη γούνα!
αν ήμουν σαν το Νώε δυνατός θα με έσερνες σα μαούνα;
άδικη γατοκοινωνία!
άλλους τους ανεβάζεις και άλλους τους ρίχνεις σ’ αυτή τη ζωή!

(χορεύοντας παίρνουν όλοι θέσεις κοντά στον τοίχο)(μουσική)

Σπύρος: Ποιος λείπει; Α, ο Σωτήρης. Πού να είναι αυτός;

Μαρία Κρ, : νάτος, έρχεται! φρεσκοχτενισμένος και καθαρός! (δείχνει Σωτήρη)

(Ο Σωτήρης προσπαθεί να κάνει ένα εντυπωσιακό άλμα, αλλά πέφτει πάνω στη Μαρία Αντ)

Μαρία Αντ.:Όπως πάντα, άτσαλος! Πρόσεχε , παιδάκι μου, θα με ρίξεις κάτω!

Μαρία Ανδ: σσσσσσσττ! κάντε ησυχία! ήρθαμε να ακούσουμε τους μάγους!


Παγώνουν οι γάτες σαν αγαλματάκια











ΠΡΑΞΗ 1-ΣΚΗΝΗ 2

Ο Σιάμ και το μαγικό φίλτρο
Γιώργος Χ και Κωνσταντίνος

έχω ένα μυστικό
φτιαγμένο για βλαμμένες γάτες
όλες τους θα το χάψουν
γιατί έχω μάτια χάντρες (2)

Γιώργος Χ είναι κανείς εδώ; είναι κανείς εδώ;

Όλοι είμαστε όλες εδώ! στον τοίχο περιμένουμε το μάγο τον καλό!

Γιώργος Χ λοιπόν γατοκυρίες και γατοκύριοι, καλημέρα!

Γιάννης άσε τις χαιρετούρες και πες μας γιατί νας μάζεψες εδώ πέρα!

Γιώργος Χ μη βιάζεσαι Μουσούδη! έχεις άγχος φοβερό!
σου χω όμως ένα φάρμακο που θα σου περάσει στο λεπτό!
χιχιχιχι(τρίβει τα χέρια του στο κοινό)

γάτοι γατούλες και γατιά,
φτωχά μου αιλουροειδή
σας έφερα το φάρμακο
που ομορφαίνει τη ζωή!
το μπουκαλάκι… μια σταλιά
μα μέσα του χωράει
η ευτυχία και η ξεγνοιασιά
κι η δύναμη όλη του Ποπάι!!!!
σε άλλες αυλές πολύ μακρινές
ξανά είναι δοκιμασμένο
από γάτες… κακορίζικες
είναι πιστοποιημένο!
Φέρνει ευτυχία και χαρά
δύναμη και ευεξία
λύνει όλα τα προβλήματα
και στη ζωή σας δίνει αξία!

Μαρία μα τι ελιξίριο είναι αυτό
που τόσες χρήσεις έχει
και όμορφη κάνει τη ζωή
χωρίς επιπτώσεις να έχει;


Γ Χ και Κων/νος καμιά επίπτωση απολύτως!
σας βεβαιώνω αμετακλήτως!
Όλοι Ωωωωωω!

Γιώργος Χ σε μιαν άλλη γειτονιά
όλα πήγαιναν κάποτε στραβά
κι όταν ήπιαν το μαγικό υγρό
τα πάντα φτιάξαν! σας διαβεβαιώ!

Όλοι Ωωωωωωωω!

Γιώργος Χ όλες οι γάτες ήπιαν από μια γουλιά
ξέχασαν τα προβλήματα! τέρμα πια όλα αυτά!

Όλοι Ωωωωωωω!

Αντώνης Εγώ δεν το πιστεύω. Προσπαθείς να μας ξεγελάσεις
να πας σε άλλη γειτονιά τα ψέματά σου να αραδιάσεις!
Όλοι Ωωωωωωω!

Γιώργος Χ Έλα λοιπόν, δοκίμασε λίγο και θα δεις.
επιτόπου στη χαρά και την ευτυχία θα αφεθείς!
(ο Σιάμ γελάει και πίνει από το φίλτρο και τινάζεται σαν τον Οβελίξ)

τραγούδι Σιάμ:
μουσική The third man theme Pascal Comelade
πιείτε όλοι λίγο απ’ αυτό
φαρμακάκι είναι μοναδικό
τα προβλήματα σας να χαθούν
και οι έγνοιες να σβηστούν
για να νιώσετε χαλαροί
δυνατοί και ανέμελοι
μια γουλίτσα μόνο αρκεί… !


η χαρά τους μόνο λίγο κρατεί
και ζαλάδα την ακολουθεί
δε θα αισθάνονται πολύ καλά
αυτό το φίλτρο κάνει ζημιά!

φίλοι βοηθήστε με να σταθώ
μια σκοτοδίνη! δεν έχω σφιγμό!
ω τι ζαλάδα είναι αυτή!
γυρίζει όλη η γη!!!

(μουσική)
Γιώργος Παπ Ωχ! ο γερο – Νέρωνας πλησιάζει!
σύρμα! αν μας καταλάβει δέκα μέρες θα μας φωνάζει!
Κων/νος φεύγω!
Γιώργος Χ γίνομαι άαανεμος!!!
Κων/νος τρέχω να γλιτώσω !!!
Γιώργος Χ εξαφανίζομαι!!!! (φεύγουν αγκαλιασμένοι)
Νέρωνας (κυρία) Τι μαγειρεύετε εσείς εδώ; Καμιά σκανταλιά;
Όλοι συζητάμε για το κυνήγι! θα πάμε να πιάσουμε πουλιά!
Νέρωνας(κυρία) Έχετε όμως ένα ύφος, σαν να ετοιμάζετε καμιά κατεργαριά.
Όλοι ποιος; εμείιιιιις;;;; τα πιο καλά γατιά;;;;;

Νέρωνας (κυρία) Καλάααα….φεύγω αλλά θα σας παρακολουθώ!
Μάριος μείνε ήσυχος θα…. τους …. προσέχω εγώ!!!!
(στα υπόλοιπα γατιά ψιθυριστά)
λοιπόν τι λέτε; να είναι στ’ αλήθεια θαυματουργό
του Σιάμ το περίεργο αυτό υγρό;

Βάσω Εγώ λέω πως μας είπε ένα κάρο ψέματα.
Δέσποινα Τζάμπα χάσαμε την ώρα μας μ’ αυτά τα θέματα!
Αρχοντούλα Δεν πάμε να παίξουμε, στην άμμο να κυλιστούμε
με μπάλες και ψαροκόκκαλα τη μέρα μας να χαρούμε;

Μαρία Συμφωνώ. Τι μαγικά φίλτρα και πράσιν’ άλογα!
αυτά μου ακούγονται περίεργα και παράλογα!
Σάντρα Σε λίγο θα μας πει ότι τα γουρούνια έχουν φτερά!
Δημήτρης και ότι οι μύγες μεγαλώνουν και κάνουν ακροβατικά!
Αρχοντούλα πάμε να παίξουμε στο γρασίδι να χτενίσουμε και καμιά ουρά!

Νικος τι ωραία όμως που θα ήταν να ήταν αλήθεια!
να τα έκανε όλα όπως τα θέλουμε! σαν τα παραμύθια!

Αντώνης Δεν είναι εύκολο να είναι κανείς πάντα ευτυχισμένος…
Γιάννης στη ζωή υπάρχουν και δυσκολίες. εγώ ας πούμε… εγώ ας πούμε…. εγώ ας πούμε …… είμαι πολύ ταλαιπωρημένος!

Γιώργος Παπ Εγώ θα ήθελα να είμαι σαν το Νώε δυνατός,
πάντα καλοσυνάτος θαρραλέος και σοφός!
αυτό φίλοι μου νομίζω πως είναι ευτυχία!
να έχεις δύναμη και αναγνωρισμένη αξία!

Μαρία Βρε, Παντοφλίνε, τι ωραία που φιλοσοφείς;
για πες κι άλλα που τα λες τόσο ωραία! να χαρείς!

Γιάννης Φιλοσοφίες, τέλος για σήμερα. Είναι ώρα για..
Ποντικοκυνηγητό!
μουσική Shades of Sennett Henry Mancini χορευτικό

ΠΡΑΞΗ 2-ΣΚΗΝΗ 1

Ο Νικόλας φοβάται το σκοτάδι

(σκοτάδι, ένα φως αναμμένο .μπαίνει ο Νικόλας, κοιτάζει το ρολόι του….)

Νικολας πω πω! πέρασε η ώρα και νυχτώνει!
πρέπει γρήγορα να γυρίσω! η μαμά μου με μαλώνει!
όταν αργώ θυμώνει και τα φρύδια της σηκώνει!
αχ! προς τα πού να πάω ο καημένος;
αν χάσω το δρόμο είμαι χαμένος!
πόσο φοβάμαι το σκοτάδι παιδιά!
κι αυτό το φεγγάρι δε φέγγει αρκετά! (Ξαφνικά πετιέται ο Σταύρος από πίσω του)
Σταύρος ΓΕΙΑ σου Νικόλα τσίφτη!(τον τρομάζει επίτηδες)
είσαι για ένα κρυφτούλι στην κρύπτη;
με υψηλό βαθμό δυσκολίας
η μήπως φοβάσαι και περπατάς μετά βίας;
Νικολας Εγώ να φοβηθώ; Δεν πας καλά..
παίζουμε! φύλα τα εσύ βρε φουκαρά!
Σταύρος Πέντε, δέκα……..εκατό. Φτου και βγαίνω. (Ο Ν. έχει κρυφτεί, ο Σ. τον ψάχνει)
Σωτηρης Πού να κρύφτηκες άραγε; Μήπως εδώ;
Μήπως πίσω από τον κάδο; για να δω; Για να δω (κοιτάει καθρέφτη)
Ορέστης Μήπως εκεί; μήπως πιο πέέέέραααα;
Μανώλης Παντοφλίνε, βγες! χάλασε ο καιρός και σήκωσε αέρα!
Γιώργο: Παντοφλίνε Παντοφλίνε είσαι εδώ;
εμφανίσου να κερδίσω για να πάω να κοιμηθώ! (χασμουρητό)
Σωτήρης Ε, Παντοφλίνε, βγες να κρυφτώ και γω!
βγες σου λέω! θα φύγω και θα σ’ αφήσω εδώ!
Σταύρος δε βγαίνεις ε; τώρα θα σου δείξω εγώ!
φεύγω! φεύγω! άντε γειά!!!!
μείνε μόνος σου εδώ εγώ πάω στα άλλα γατιά!
Buy buy!!!
Νικόλας Ωχ ωχ ωχ, έφυγε! Σταύρο! γύρνα πίσω!
Μαμά μου, βοήθεια! απ’ το φόβο θα λιποθυμήσω!
Μαρία Ανδρ Παντοφλίνε τι κάνεις εδώ μόνος τέτοια ώρα;
χαλάει ο καιρός και έρχεται βροχή και μπόρα!
μα τι βλέπω; εσύ έχεις κατσιάσει!
μήπως φοβάσαι; το τρίχωμά σου έχει κατσαρώσει!
Παντοφλίνος Αχ αχ Μαρία! καλά που είσαι εδώ!
γέμισε η αυλή με φαντάσματα απ’ τον ουρανό!
Μαρία Ανδρ. αρχικά φύγε κάτω από κείνο το φανάρι
τα γατίσια μάτια προσαρμόζονται στο σκοτάδι.
Νικόλας ΑΧ!!! βλέπω καλύτερα! Μαρία μου με έσωσες!
πόσο καλή είσαι!!! τη λύση μου έδωσες!!!!
αλήθεια, εσύ δε φοβάσαι ποτέ;
Μαρια Αντ. Αχ όταν ήμουν μικρή φοβόμουν και γω το σκοτάδι
και πιο πολύ φοβόμουν μήπως κάποιο τέρας έρθει και από τη μαμά μου με πάρει όμως κατάλαβα νωρίς πως τίποτα δεν υπάρχει
που με το φόβο καλό αποτέλεσμα να ‘χει
Μαρία Κρ: όταν φοβάσαι η σκέψη σου θολώνει
το άγχος σε μπερδεύει και τη λογική σκοτώνει.
γι’ αυτό μικρέ Νικόλα, θάρρος να ξέρεις πως έχεις
όταν με ψυχραιμία στο κάθε πρόβλημα αντέχεις.
Μαρία Γιαν: όταν λοιπόν φόβος ξαφνικός θα σε πιάνει
ένα τραγούδι να θυμάσαι, που την ψυχή σου καλά θα κάνει!
(πέφτει η νύχτα) μουσική από Μπίγαλης ΜΗ ΦΟΒΑΣΑΙ(βγαίνουν κι άλλες γάτες και τραγουδάνε στον Παντοφλίνο- χορευτικό)





ΠΡΑΞΗ 2-ΣΚΗΝΗ 2
(Πρωί.. Μπαίνουν Λευκή, Βούλα, Πορτοκαλιά συζητώντας)

Αρχοντούλα Που λέτε κορίτσια έφτιαξα χθες μια ψαρόσουπα φοβερή!
γλύφανε τα μουστάκια τους όλοι οι γάτοι στην αυλή!!!!

Βάσω και γω κορίτσια στη γάστρα έκανα Ποντικάδα
με πατατούλες και τυρί κι ήταν μια νοστιμάδα!!!!

Δέσποινα τα ποντίκια του χασάπη τώρα τελευταία
πολύ λίπος έχουνε. δεν είναι πολύ ωραία!
Σάντρα εισαγωγής να δείτε πως είναι από καμιά άλλη γειτονιά
η ποιότητα τους λείπει και δεν έχουν νοστιμιά!

Μαρια μμμμμμ, Φαγητό με πόδια, τι περιμένεις;
άμα το φαγητό δεν κολυμπάει… αυτά παθαίνεις!

Δέσποινα ναι μα ποια είναι η μεγαλύτερη απόλαυση της γάτας σας ερωτώ;
ποντικομεζές στα κάρβουνα, κρέας νόστιμο και ψητό!
(κουνάει την ουρά της)

(Μπαίνουν κρυφά Αντώνης και Γιάννης και τραβάνε τις ουρες)

Μαρία Βρε πειραχτήρι, άσε κάτω την ουρά!!!!

Γιάννης και Αντώνης: να μην την κουνάς πέρα δώσε σ’ όλη τη γειτονιά!!!


Αρχοντούλα εσύ άλλη δουλειά δεν έχεις να κάνεις;
δεν πιάνεις κανένα κοτσύφι από δέντρο; ή μήπως….δε φτάνεις;

Γιάννης και Αντώνης βρε βρε καλώς τον Παντοφλίνο τον παλιόφιλο!
που στο σκοτάδι χάνεται και κλαίει σαν τον κροκόδειλο!

Νικόλας Α1 άσε με ήσυχο ριγέ γατί! εκμεταλλεύτηκες το φόβο μου!
μονάχο με εγκατέλειψες και έχασα το δρόμο μου!
τι να κάνω κορίτσια; πείτε και σεις;
το σκοτάδι το φοβάμαι! είμαι αμαθής!


Τραγούδι: Φοβάμαι (Παντοφλίνος)
μουσική Κάνω μια ευχή
κάνω μια ευχή που να ακουστεί!
κάθε φόβος μου να εξαφανιστεί!
να μη με τρομάζει πια τίποτα
να μπορώ να κοιτώ, να μπορώ δίχως φόβο να ζω!

θέλω να γεμίσει χαρά η καρδιά
να μη με φοβίζει η μοναξιά
κάθε κακή σκέψη απ΄το νου μου να βγει
δυνατός τολμηρός, σαν το Νώε να γίνω ισχυρός!


(Μπαίνουν ο Γιώργος Χ και ο Κων/νος κρατώντας το φίλτρο)
Νικόλας Σιάμ, γάτε που ήρθες σα μάγος από τα παραμύθια μου
θάρρος θέλω να έχω στα στήθια μου
βοήθησέ με όλα να τα εξαφανίσω
δύναμη και ηρωισμό να αποκτήσω!!!
μήπως το φίλτρο το μαγικό μου δώσει τη λύση;
μήπως εσύ κρατάς το μυστικό που το φόβο μου θα σβήσει;
Γιώργος Χ πάλι τα ίδια και τα ίδια βαρέθηκα να λέω!
τη λύση την κρατάω είπαμε στο μπουκαλάκι αυτό το ωραίο!
Κωνσταντίνος Μα κι εσύ… κάποιο…. αντάλλαγμα θα μου προσφέρεις

Παντοφλίνος αντάλλαγμα; τι…;;;αντάλλαγμα;
δεν είναι προσφορά …γνωριμίας;
δεν θα κάνω πρώτα ένα δοκιμαστικό;
ένα τεστ drink;
σαν τι αντάλλαγμα δηλαδή να σου δώσω;

Κωνσταντίνος Τι θα ‘λεγες για το ωραίο καλάθι που έχεις για να κοιμάσαι;
τώρα πια δε θα το χρειάζεσαι! αφού τίποτα δε θα φοβάσαι;

Νικόλας Το καλάθι μου; και γω που θα κοιμάμαι;
ξέχασέ το! Νο way!!! και γω πού ξέρω ότι θα πάψω να φοβάμαι;
και γιατί δεν είπες εξ αρχής αντάλλαγμα πως θέλεις
παρά μας παραμύθιαζες πως ένα δώρο μας προσφέρεις;

Κωνσταντίνος Λυπάμαι, αλλά κάθε πράγμα έχει την τιμή του.
Ή μου δίνεις το καλάθι ή δεν έχει μαγικό φίλτρο!
μείνε με τους φόβους σου, με τους εφιάλτες
μια ζωή να κρύβεσαι πίσω απ΄τις άλλες γάτες!

Νικόλας Τέλος πάντων, πάρ’ το είναι δικό σου.
να κοιμάσαι εσύ στα πούπουλα και γω θα πιω το φάρμακό σου.
Γ Χ και Κων/νος Ορίστε το φίλτρο! Καλή διασκέδαση! χι χι χι
Νικόλας το μαγικό φίλτρο! θα το πιω και θα γίνω δυνατός!
θα το πιω και θα αποκτήσω θάρρος! θα γίνω φοβερός!
(το πίνει, παραπατά λίγο)Να, να, το νιώθω κιόλας να ενεργεί!
μπρμπρρρρρρρρρρρρρρρ!!!!!!!!!
πέρασε από το φάρυγγα και νιώθω κι όλας την αλλαγή!
Είμαι ατρόμητος και δυνατός!
Είμαι ο Σούπερcat! ο γάτος ο μαγικός!
είμαι ο πρώτος και ο μοναδικός!
είμαι ο Παντοφλίνος ο τρομερός!!!
(πλησιάζει τους άλλους)
Αρχοντούλα Επιτέλους, Παντοφλίνε! Πού ήσουν;
ανησύχησα! σε λίγο πάλι τα φώτα θα σβήσουν!
Παντοφλίνος ποιος Παντοφλίνος; Δε βλέπετε πως είμαι ο Σούπερcat;
Βάσω Ποιος ήρθε;
Δέσποινα Α, καλά! Παντοφλίνε, τρελάθηκες;
Τι σ’ έπιασε; ποιοςΣούπερcat; λολάθηκες;
Νικόλας Σούπερcat, είπαμε, χρυσή μου!
Είμαι ο Σούπερcat και κανέναν δε φοβάμαι!
Ούτε κι εσένα, παλιοτίγρη που όλο με κορόιδευες θυμάμαι!!!
θα σου δώσω μια μπουνιά κι όλα γύρω σου θα γυρνάνε!
Και μην ξαναπειράξεις τα κορίτσια γιατί θα φας κλωτσιά!
Μάριος δείτε καλέ τον Παντοφλίνο που μας πουλάει και μαγκιά!
Νικόλας πάρε κι αυτήν πάρε και την άλλη
Μαριος πάρε και συ μια κλωτσιά μεγάλη μεγάλη!
(τον κλωτσάει και τον ρίχνει κάτω)
Ορίστε μας! μας τη βγαίνει κι ο μικρός! Αυτό να το θυμάσαι! παρακαλώ πολύ να γραφτεί στα πρακτικά!
μάθε λοιπόν πως πρέπει να τα βάζεις μ’ όσους στο μπόι τους θα μοιάζεις!
(ο Νικόλας με τη βοήθεια των κοριτσιών συνέρχεται)
Νικόλας ποιος είμαι; και πού πάω;
γιατί άραγε σε όλο μου το κορμί να πονάω;
Αρχοντούλα Εσύ να μας πεις. δυο ώρες τώρα τον Σούπερcat προσποιείσαι!

Παντοφλίνος Σαν κάτι να θυμάμαι… εσύ ποια είσαι;
(παίρνει το μπουκάλι από κάτω και το κοιτά)
Αυτή είναι η περίφημη μαγεία του φίλτρου;
πάει το άνετο κρεβατάκι του ύπνου!
Χίλιες φορές καλύτερα χωρίς αυτό…
κι αν θες να δυναμώσεις τρώγε αβγό!
(φεύγει αργά και ακολουθούν κι οι άλλες)



ΠΡΑΞΗ 4-ΣΚΗΝΗ 1

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΑΓΩΝΑ
μουσική η Ζαβολιά του Χιονάτου
(μπαίνει ο Χιονάτος)
Νικος πώ πω σήμερα στον κήπο έχει ησυχία! τι μονοτονία!
ήδη βαρέθηκα! αν δεν γίνει κάτι θα με πνίξει η ανία!!!

Γιάννης κάτι κάτι θα σκεφτώ! να κάνω καμιά σκανταλιά!
αυτό είναι! θα στήσω στο δέντρο μια αόρατη πετονιά!
Μάριος Χι χι χι!!!βλέπω το Χιονάτο να πλησιάζει!
θα τον πείσω σε αγώνα δρόμου μαζί μου να τρέξει!!!
εκείνος που δεν ξέρει, θα σκοντάψει πάνω στη πετονιά
κι έτσι εγώ θα κερδίσω και θα γελάσουμε πολύ παιδιά!!!

(μπαίνει ο Παπαδάκης Γιώργος )
Αντώνης καλώς το φίλο μου τον αθλητή! (προς το κοινό)τι ψώνιο είσαι παιδί μου!
προπόνηση δεν έχει σήμερα;
Γιώργος Π ξεκουράζω το κορμί μου!.
Μάριος Έλα φίλε, να τρέξουμε μέχρι το φανάρι
κι όποιος χάσει θα κεράσει για βραδινό ένα ψάρι.

Γιώργος Π αφού το ξέρεις μάγκα μου πως είμαι αστραπιαίος
τι θες να φας τη σκόνη μου; αφού ξέρεις είμαι πολύ ωραίος!
Γιάννης πείτε μου τώρα…δε τα ζητάει ο οργανισμός του;

(Παίρνουν φόρα. Ο Χιονάτος πηδάει το σχοινί, ενώ ο Κιτρινιάρης πέφτει)
Γιώργος Π θα μετρήσω ως το 3, κι όταν ακούσεις τη λέξη «πάμε»
τότε θα τρέξεις. Ψαράκι είπες θα φάμε!
1, 2, 3…… πάμε!!!!
(ο Χιονάτος τρέχει και πηδάει την πετονιά και ο Κιτρινιάρης σκοντάφτει.)


Μάριος για μάντεψε ποιος κερνάει το βραδινό μας γεύμα!
Γιώργος μα πώς;… πώς έπεσα; πριν φτάσω καν στο τέρμα!
πονάω!!! νομίζω το στραμπούλισα. Δε θα μπορώ να μαγειρέψω!
Μάριος Φίλε δεν είσαι σωστός! το στοίχημα ακυρώνεις; αυτό δε θα το αντέξω!
Γιώργος το στοίχημα….ε; το έχασα… απίστευτο! εγώ;
πάω να φτιάξω ψάρι στο φούρνο και καπνιστό σολομό.
αυτή η νίκη σου όμως Χιονάτε, θα μείνει μυστική
όπως και το ότι έπεσα… αυτό μη μαθευτεί!!!!
Μάριος Έννοια σου, Κιτρινιάρη μου! δεν θα το μαρτυρήσω!
θα μείνει μεταξύ μας, το στόμα μου δε θα τ’ ανοίξω!
Πήγαινε όμως γρήγορα, να καπνίσεις το σολομό!
Έχω μια πείνα φοβερή! Να είναι έτοιμο το γεύμα στις οχτώ!
Η ΖΑΒΟΛΙΑ ΤΟΥ ΧΙΟΝΑΤΟΥ
ΜΟΥΣΙΚΗ: Ο ΚΙΘΑΡΙΣΤΑΣ
ο Κιτρινιάρης κι ο Χιονάτος τρέχουν στον κήπο γρήγορα
μα κάποιος κάνει ζαβολιά! και στήνει μία πετονιά!
ο ζαβολιάρης ο Χιονάτος νικάει με την πονηριά
κι ο Κιτρινιάρης πω πω πω, πέφτει σκοντάφτει στο λεπτό!
όμως ο Νώε ο αρχηγός τους, στέλνει το πονηρό γατί
στους τελικούς αγώνες τους γιατί τον θέλει νικητή!
πώπω που έμπλεξες Χιονάτε; ρεζίλι τώρα θα γενείς
η πονηριά κι η ζαβολιά σε έβαλαν τώρα σε μπελά!

αχου πονάω ξεφωνίζει! δήθεν πως χτύπησε πολύ!
δε θα μπορέσω λέει παιδιά, να τρέξω με τ’ άλλα γατιά!
την πονηριά σου συνεχίζεις και λες ακόμα ψέματα
όμως θα χάσεις τελικά γλέντι μεζέδες και γλυκά!
αχ καημενούλη μου Χιονάτε! το ψέμα σου ‘κανε ζημιά
θα ξανακάνεις ζαβολιά; όχι ποτέ ποτέ ξανά!

Αρχοντούλα είσαι καλά Κιτρινιάρη μου; έμαθα έπεσες κάτω!
Γιωργο Πωωωωω μυστικό μας μαθεύτηκε! Α τον απατεώνα το γάτο!
Μαρια Πάω να σου φέρω οινόπνευμα, τρέχει αίμα η πληγήήήήή
(Η Μαρία πέφτει και σκοντάφτει στην πετονιά)
Μα, τι είναι αυτό; ένα αόρατο σκοινί!!!!
Γιώργος Ορίστε γιατί σκόνταψα! μου έστησε παγίδα!
Τώρα τα πήρα άσχημα!!
Σολομό θέλεις πουλάκι μου; τώρα θα σου δείξω εγώ!
Μόλις κάτσεις στο τραπέζι, θα σε καταβρέξω με νερό!
Αρχοντούλα Μην είσαι επιπόλαιος! το μάθημά του θα είναι άλλο!
Πάω να φωνάξω τη Δέσποινα, το σχέδιό μου είναι μεγάλο!!!!

Μαριος Κιτρινιάρη! Κιτρινιάρη!!! ήρθα να πάρω στοίχημά μου!
Πεινάω σα λύκος! έτοιμο το φαγητό μου;
Δέσποινα λόγω της νικης σου φέτος αποφάσισα, να μας εκπροσωπήσεις εσ’υ
στον τελικό των αγρών.
Μάριος Μα, Νώε μου, αυτό δεν… είναι σωστό!
ο Κιτρινιάρης τρέχει πάντοτε! εξάλλου, αχ αχ αχ πώς πονώ!!!!
δες, πονάει η μέση μου, γρατζούνισα την ουρά μου,
και σίγουρα μέχρι το βράδυ θα με πονάνε τα νεφρά μου!!!!
Μάριος από τη χαρά μου την πολλή, θα κάνω λίγη γυμναστική!
Μαρια Πριν τους αγώνες Χιονάτε μου, δεν κάνουμε ακροβατικά
μπορεί να τραυματίσουμε κανέναν μυ, περπάτα προσεκτικά….
Μάριος θα κάνω ότι πέφτω και χτυπώ, μήπως με λυπηθούνε,
γιατί αλλιώς την Κυριακή, ντομάτες θα μου πετούνε!!!!
Άουτς! άουτς! έπεσα! το πόδι μου πονάει!!!!
Αρχοντούλα τι κρίμα! και ανάψαμε κάρβουνα, τώρα δεν κάνει να φάει….
Χιονάτος και τι… θα ψήσετε στα κάρβουνα; ποντίκια και πανσέτες
Αρχοντούλα όχι, έχουμε ψάρι εκλεκτό, έναν σολομό σε φέτες….
τι κρίμα που δε θα μπορείς να φας, πολύ θα λυπηθούμε…
μα δεν πειράζει, άλλη φορά. Τη μερίδα σου θα τη μοιραστούμε!
Μαρια Στους αγώνες της Κυριακής δε θα μπορείς να τρέξεις!
κρίμα γιατί σε ζήτησαν, εσύ να τους παρουσιάσεις!
είσαι άτυχος αγόρι μου, αλλά πρέπει να καλά να γίνεις
με την υγεία δεν παίζουμε! σπίτι μόνος θα μείνεις!
Μάριος την πάτησα ο άτιμος! αλλά καλά να πάθω,
αράδιασα τόσα ψέματα, από αυτά να μάθω….



Τελευταία πράξη
(δένουν χειροπόδαρα το Σιαμ και τον βάζουν απέναντί του και σκέφτονται τι να του κάνουν)
Τι να τον κάνουμε τώρα αυτόν το γάτο τον πονηρό;
Πρέπει να τον τιμωρήσουμε για τη δόλια συμπεριφορά του
Και για τιμωρία του λέω να κόψουμε την ουρά του!
Ή μήπως να τον διώξουμε απ τη γειτονιά μας;
Μπα, προτείνω να τον κρεμάσουμε κάτω από τη βερικοκιά μας
Αν του κάνουμε περιοριστικά μέτρα;;;
Μέτρα για κουστούμι;;;
Συγκεντρώσου!
Η εκδίκηση είναι ένα ποντίκι που τρώγεται κρύοοοο
Για να μάθεις να εκδικείσαι πρέπει πρώτα να μάθεις να υποφέρεις
Κι εγώ δε θέλω να υποφέρωωωω
Το βρήκα!!!!Να τον δικάσουμε!
Και μετά να τον βασανίσουμε!!!!
Και πώς θα τον βοηθήσει αυτό;
Έχεις δίκιο…, χρειάζεται ένα μάθημα σωστό…
Τότε μόνο η αγάπη είναι το γιατρικό!
Θα τον αγκαλιάσουμε, θα τον συγχωρέσουμε
Θα είμαστε οι πρώτοι που την καλοσύνη θα του διδάξουμε!
Σωστά! Όλη του τη ζωή φερόταν με σκληρότητα
γιατί έμαθε από μικρό γατί στη βαναυσότητα
Είμαστε σύμφωνοι λοιπόν!
Θα δώσουμε μια ευκαιρία στο Σιαμ να αλλαξει
Τη σκληρή του καρδιά να μαλακώσει
Και με τις άλλες γάτες ευτυχισμένος να συνυπάρξει!

Γιώργος Χ και Κωνσταντίνος
 μετανιώσαμε πικρά ακούγοντας  τα λόγια σας αυτά
πάμε όλοι στην αυλή να γιορτάσουμε  την καινούρια μας αρχή!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου